.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادف خونین و مسدود كردن جاده توسط اهالی

جاده نيروگاه نكا به ‌علت برخورد دو دستگاه پرايد و كاميون توسط اهالي روستاهاي منطقه اين شهرستان مسدود شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در اين حادثه كه ‌عصر روز جمعه در جاده نيروگاه و در روستاي سياوش‌كلا رخ داد، مجتبي رضايي راننده پرايد به ‌علت شدت برخورد با كاميون جان باخت و به ‌دليل انحراف كاميون به سمت راست جاده نيز يكي از عابران به ‌نام حكيمه رمضان‌پور نيز فوت كرده است.
به ‌دليل تعدد تصادف در اين جاده مردم منطقه در اقدامي دست به اعتراض زدند و با مسدود كردن جاده خواهان چهار بانده شدن جاده نيروگاه شدند.
علي خورشيدي از اهالي منطقه افزود: با وجود وعده و وعيدهاي مسئولان مبني بر چهار بانده‌كردن جاده نيروگاه هنوز بعد از گذشت دو سال اين امر محقق نشده است.
موسي سياوشي ادامه داد: مسئولان استان در سال گذشته در بازديدي از منطقه و در مصلاي نماز جمعه نكا اعلام كردند كه مطالعات اين جاده به پايان رسيده و به ‌زودي با گرفتن پيمانكار كار اجرايي آن انجام مي‌شود.
وي تصريح كرد: متاسفانه بعد از دو سال تعلل و كشته شدن بيش از 20 نفر در اين جاده هنوز كاري انجام نشده و پيمانكاري به‌ كار گرفته نشده است.
قاسم نوذري افزود: حاشيه‌نشيني در جاده نيروگاه و عدم رعايت فاصله در ساخت و ساز و تردد كاميون‌هاي سنگين به ‌دليل وجود واحدهاي مهم و بزرگ مانند نيروگاه، بندر اميرآباد و شركت نفت موجب شده همه ما با نگراني به تردد بپردازيم.
وي گفت: تعريض اين جاده از مصوبات سفر نخست رياست جمهوري است و با توجه به اينكه سفر دوم دولت نيز انجام شده است، مسئولان بايد توجه بيشتري به اين جاده و روستا‌نشينان منطقه كنند.
اين جاده در شمال شهرستان نكا و در بخش مركزي نكا واقع شده كه داراي 23 روستا با جمعيتي بالغ بر 18 هزار نفر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.